Organizator

Pomysłodawczyni i organizator Sympozjum Naukowego dla Kosmetologów SKINLIVE®. Fundatorka Fundacji Holistic Skin. Ekspertka kosmetologii z doświadczeniami zawodowymi współpracy z lekarzami wielu specjalności. Jej pasją są terapie anti-aging, od ponad 20 lat prowadzi własny gabinet, specjalizuje się w zabiegach z przerywaną ciągłością skóry oraz terapiach łączonych.
Szkoleniowiec, który certyfikował setki uznanych kosmetologów. Priorytetem jej działalności szkoleniowej są: bezpieczeństwo i indywidualne podejście do klienta, personalizowanie zabiegów, rzetelne przekazanie wiedzy z dużą dawką zajęć praktycznych. Certyfikowana instruktorka praktycznej nauki zawodu z uprawnieniami kształcenia osób dorosłych na uczelniach wyższych.
Pasjonatka holistycznego podejścia do skóry, wierząca w synergię działania procedur kosmetologicznych, suplementacji i wnikliwego obrazu organizmu.
Partner ds. Marketingu

Ekspertka w zakresie marketingu, ecommerce i sztucznej inteligencji, z bogatym doświadczeniem zdobytym w branży beauty i farmaceutycznej. Jej specjalnością jest budowanie autentycznych relacji między markami, a ich odbiorcami oraz tworzenie strategii komunikacyjnych, które nie tylko angażują, ale także przynoszą mierzalne rezultaty.
Jest absolwentką studiów podyplomowych z zakresu ecommerce manager na warszawskiej UTH oraz menedżersko-finansowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Te kierunki pozwoliły jej poszerzyć wiedzę na temat zarządzania procesami biznesowymi oraz strategicznego podejścia do rozwoju marek. Dzięki temu z powodzeniem łączy aspekty finansowe, operacyjne i marketingowe, oferując kompleksowe rozwiązania wspierające rozwój firm. Dzięki pracy w różnych obszarach marketingu i ecommerce, nauczyła się, jak skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów i budować z nimi trwałe relacje. W swojej pracy korzysta z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji oraz chętnie sięga po innowacyjne i kreatywne rozwiązania, które pomagają markom wyróżnić się na tle konkurencji.
Jest też certyfikowaną trenerką DISC oraz organizacji pracy, co pozwala jej łączyć wiedzę o ludzkich zachowaniach z praktycznymi umiejętnościami zarządzania i organizacji. Dzięki temu skutecznie dostosowuje strategie do różnych stylów komunikacji i potrzeb zespołów, co przekłada się na lepsze efekty współpracy i realizację wspólnych celów. Podchodzi do marketingu z pasją i otwartością, a jej analityczne podejście pomaga firmom podejmować świadome decyzje. Dzięki temu wspiera swoich klientów w tworzeniu strategii, które są przemyślane i skuteczne, ale też zgodne z ich wartościami i potrzebami.